Sund eller sunk?!

lovin2

Blev intervjuad på stan idag. Dem ville ha reda på hur man hanterar "Dagen efter". Typ om man kränger massa goda grejer och myser framför tv.n hela dagen eller om man tränar, badar bastu och äter nyttigt.
Kändes som att jag ljög när jag berättade att jag alltid vaknar tidigt, går en promenad och äter havregrynsgröt för att sedan träffa Emma på kvällen (när hon vaknat) och kränga sallad.
Men det är ju faktiskt så! Så jag är alltså sund.. inget sunk här inte..
Hahaha, jag?, sund?.. shit

Emma verkade lite depp igår och eftersom jag fick energi igår natt gjorde jag i ordning en skiva som heter EmmsChulls Volume 1. och skrev ihop några tips på saker som gör höstmörkret lite ljusare.
Jag hoppas att det var en lagom krydda på vardagen när hon hade den i brevlådan efter jobbet idag.
(Och så kallar dem mig kylig?? Tss!)

Skrev även ihop sju stycken CV som jag nu skickat till alla Håkansson, Scorett och Nilsons jag kunde finna i närheten av Landskrona. Visst, man kanske inte får svar men jag får definitivt inte svar om jag inte skickar ut dem.

Enligt Veckorevyn är det ute att dricka Cafe Latte men den ger jag inte upp. Fika med Almedina gjorde även denna dagen så bra som den kunde bli.




Kommentarer
Postat av: Jerk

Hoppas du får napp på något ställe..när förresten har du tänkt visa upp din nya frisyr? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback