Om det bara fanns en

notebook

Igår kväll jobbade jag på Teatern. Alltid lika skoj att vakta lite jackor och snacka massa skit med Almedina under föreställningens gång.
Vi var dock inte beredda på att de medverkande skulle vara otroligt heta trots skummaste kläderna så idag blir det till att göra sig lite extra fin.
Det var svårt att tipsa om bra uteställen i Landskrona när det står tre killar från Stockholm framför en. Eller ja, det var omöjligt för det finns inga bra ställen här. Inte enligt mig så jag höll mig i bakgrunden när Almedina tipsade om några superbra pubar som inte alls är bra, dem lär ha spenderat natten med 60+ gamla gubbar som haft alkohålproblem alldeles för länge.
Hoppas inte minerna blir alltför sura idag.

Jag är kanske hård mot den här lilla stan men jag är trött på den och trivs inte alls här så då tänker jag inte stå och ljuga att vi har skitballa pubar som äger på fredagskvällarna.

Idag besökte mamma, pappa och jag det nya stället Familia. Riktigt skönt med lite omväxling då man hittar blind på våra andra köpcentra och jag hittade dessutom en helt ny outfit inför ikväll.
Jag satsar på slips till kvällens galna utgång.

Så, efter ännu mera jobb drar man vidare till Therese på ännu en (??) inflyttningsfest och hoppas att natten blir underbar.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback