It's getting darker

rocker1

Det var det här jag fruktade. Att sitta hemma en lördagkväll. Känns inte ens lite skönt eller bekvämt.
Just nu borde jag göra mig i ordning inför förfest men istället kan jag lika bra gå och dra pyjamasen på mig för det är väl i den jag kommer spendera kvällen.
Jag förstår inte alls varför man inte kan/vill festa varje helg men om jag nu ändå någonstans ska försöka förstå så borde det finnas massa annat att göra. Eller är det detta som gäller?
Fest eller sängdags innan 22. Skoj!

Jag var mer eller mindre förberedd på att det skulle komma sådana här helger men nu önskar jag ändå att jag hade förberett ännu mer. Jag önskar att jag hade gått in för det, hyrt film och köpt massa gott och slängt mig i soffan och satsat på myskväll. All by myself.

I natt ska man ställa tillbaka klockan. En extra timme på utestället..
Det är lönehelg, alla är ute och festar..

Sorry, men bara för att alla andra verkar trivas med hemmalivet gör inte jag det.




Kommentarer
Postat av: Jerk

Men varför är du hemma då?
Snyggt kort förresten..önskar jag vore lite mer gubbsjuk ;)

Postat av: Empe

Plocka fram det positiva, se möjligheterna, nästa gång du går ut uppskattar du det ännu mer och tycker att det ska bli sååå kul för du ska ta igen de du missade förra, när du satt hemma! ;-)

2006-10-29 @ 22:04:29
URL: http://empes.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback