In the newspaper, twice!

deadman

Inte så lätt att behålla fötterna på jorden när man förgyller dagstidningen TVÅ gånger på en och samma dag. Hur många lyckas med det?!
I fredagsbilagan beskrivs jag som sund (nu för tiden) i en intervju om hur jag hanterar "dagen efter", alltså dagen efter fest.
Dessutom ska ju alla veta att jag fyller 20 år imorgon så även det står i dagens tidning.
Jag är ju typ.. almost famous!

Idol, rocktema, I like! Fick mig tillsammans med Emma att brainstorma fram rocktema på min födelsedagsfest! Hur coolt är inte det?!
Nu ska det fixas massa rockmusik! Jag avskyr att inte äga ett nedladdningsprogram alltså!

Vitlöksplanka till middag idag med Emma och Rebecca på restaurang. Nya smakupplevelser alltså.. lökringar hade jag aldrig testat förut men det var fiiiiint.
Med tanke på priset ville man gärna klämma ner allt men det GICK alltså inte. Känns som att jag kommer vara mätt till nästa födelsedag och lukta vitlök ungefär lika länge. Det läskiga är att man inte luktar det själv men förpestar hela bilen på vägen hem.
Tur man inte planerar att få hångel i helgen.





Kommentarer
Postat av: emms

D e fult att ljuga...

2006-10-21 @ 00:13:59
Postat av: Jerk

Klockan är över 12...GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN!!! NOm du nån gång är i sthlm tar jag på mig mina finaste vita tubsockor och bjuder på fika ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback