Hair go bye bye

bald

Nu har jag fått känna på att vara riktigt långhårig ett bra tag och oj vad roligt jag har haft. I samma veva som löshåret åkte i började jag och Emms festa tillsammans och året som följde blev det roligaste jag någonsin haft. Då är det väl inte så konstigt att det känns lite vemodigt att håret ska klippas av idag?!
Tänk om det roliga satt i håret och att jag nu återgår till det där trista livet som korthårig.

Jag gillar förändringar så det ska samtidigt bli skoj att se hur detta slutar. Klockan 16.00 sätter jag mig i frisörstolen, någon minut senare kommer jag höra saxens shoff och sekunder därpå kommer jag att få se hårlockarna falla till golvet.

Jag ångrar att jag inte förberedde frisörskan på en riktig hårkatastrof och jag blir riktigt imponerad om hon lyckas få det här att se okej ut.




Kommentarer
Postat av: Emmooo

Vi får hoppas att d ej är som med Simson i Biblen! Illa i så fall asså! Fan, t.o.m jag e nervös :P! Låt detta gå utmärkt!

2006-10-03 @ 17:34:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback