Can you keep a secret?

headache

Läste på Aftonbladet att Idol-Ville berättar allt om sin hemliga pojkvän. Hur hemlig är han då egentligen?
Det står någonting om Ville varje dag. Det ena mer ointressant än det andra.
Jag undrar om någon går in och läser hela artikeln, följer Villes liv.
Han har ett liv precis som alla andra och skulle man börja gräva runt i allas förflutna hittar man någonting unikt, någonting läsvärt hos alla.

Jag har hemligheter som ingen vet. Småsaker liksom som ingen har någon nytta av att veta. Jag tror att man aldrig någonsin ska avslöja för mycket för någon. Det blir liksom ointressant då..
Jag tror inte heller att jag vill veta allt om någon. Behåll mystiken! Det blir mer spännande så!

Sen bär jag på hemligheter som jag tror folk skulle vilja höra om. Men jag överraskar hellre senare..

Jag tror faktiskt inte att det finns en enda som vet allt om mig. Inte ens jag själv vet allt. Och det blir bäst så!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback