And here it goes..

hardrock

Höstmörkret kan verkligen förändra ens humör helt och hållet. Det är ganska lätt att skylla på också de dagar man inte riktigt känner sig på topp.. "äsch, det är vädret".
Ganska skönt att skylla på eftersom man slipper analysera vad som ligger bakom det dåliga humöret. Bara att acceptera att regn och blåst gör en lite nedstämd och så fort solen dyker fram kommer leendet tillbaka.

Det är nog riktigt viktigt att hitta på saker när vädret är som tråkigast och vi går mot mörkare tider hela tiden. Behöver inte vara en resa till Thailand eller en helg på spa (även om det skulle varit sjukt skönt). Det räcker med smågrejer som att käka på restaurang (som jag och Emma gjort ikväll) eller åka och shoppa lite second-handgrejer. Det har jag aldrig gjort men har velat så sjukt länge så nu är det dags alltså.

Så jag har en del grejer som jag skulle vilja förgylla min höst med och genom att skriva det här hoppas jag på att genomföra det också.

* Festen med rocktema nästa vecka är given och hittills har tillräckligt med folk tackat ja för att det ska kunna bli en lyckad fest. Matilda kommer hem lagom tills dess och det känns mer än underbart!

* Jag vill shoppa på second-hand med Emma eftersom hon är skillad!

* Jag skulle vilja äta på sushirestaurang bara för att det ser så glamouröst ut i filmer.

* Jag ska hälsa på Andy i Hässleholm som jag vet att jag väntat alldeles för länge på att göra.

*
Jag skulle vilja börja dansa annat än halvt striptease varje lördag på utestället.

Listan kan göras mycket längre än så men hösten går så himla snabbt att jag kanske skulle börja med dessa.

Nu kör vi!

Kommentarer
Postat av: Emmo

Hahahaa!"Jag skulle vilja börja dansa annat än halvt striptease varje lördag på utestället".

2006-10-28 @ 00:18:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback