Vem sa att jag inte kan sport?

curling

När man sover borta inser man hur skön säng man har hemma.

Curling
idag för första gången (förhoppningsvis inte sista). Förutom världens shapoff-fall rakt på rumpan var det riktigt, riktigt roligt och jag var inte jättedålig som jag är på alla andra sporter. Inte bra heller men inte totalt oduglig och det kändes fint.
Synd att kostnaden är alldeles för hög. Jag kan se tjejgänget där och det hade jag gärna upplevt i verkligheten.

Utgång efter det ja. Riktigt trevlig förfest hos Therese (kan det bli annat med henne och Emma? (och Johan) )
Av olika anledningar var jag den enda som nådde målet som var the Tivoli och där shejkade jag loss ordentligt tillsammans med Emilie och det blev en riktigt lyckad utgång.
Det är för sent att komma hem 06 på morgonen! Hela denna dagen är totalt förstörd.

Ännu en kanonhelg. Livet leker!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback