There's nothin' left

goodbye

Jag bjöd de flesta till min födelsedagsfest i lördags. Tio av dem dök upp, vissa skrev att de inte kunde komma och andra hörde inte ens av sig.
Jag kan ju passa på att tacka Elin,Cornelia,Emma,Rebecca,Emilie,Matilda,Therese,Louise,Almedina för att ni kom och för de klockrena presenterna! Fy vad illa om jag glömde nämna någon nu..

Tackar Toni också för att han kom.. med ja.. åtta långa himla män?..

Kvällen kan jag inte vara mer nöjd med. Massa folk, massa musik, massa dans och om det inte vore för slagsmålet i slutet så hade kvällen varit fulländad.
Slagsmål kanske det inte kallas när den ena inte slåss (dvs JAG!). Men alltså, vad är det med tjejer som helt plötsligt hoppar på en på dansgolvet och knuffas och slåss?
Jag såg ut som ett stort frågetecken när jag flydde dansgolvet och hon blev bortdragen.

Vad hände med att man bara ska ha riktigt roligt?
Jag råkade väl trampa henne på tån eller så dansade jag med hennes ragg.. eller så dansade jag bara bättre än vad hon gjorde.. muahaha!

Jag är supernöjd och nu känns det som att det faktiskt inte gör någonting alls att det är måndag. Men det kan ju bero på att jag kan sova hur länge jag vill. Haha!


Kommentarer
Postat av: Jerk

Jag ber om ursäkt för att jag missade den..nej, vänta nu..jag var ju fan inte bjuden?? Ok, överser fadäsen för den här gången ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback