Shut up and listen!

hear me1

Jag påbörjar min dag till Americas' Funniest Home Videos. Jag asgarvar så att tårarna rinner samtidigt som jag tuggar i mig knäckebröd. Så startar jag min dag på bästa sätt.
Jag är ingen morgonmänniska överhuvudtaget fast jag skulle vilja vara.
Jag skulle vilja vakna med ett leende på läpparna och sträcka ut ordentligt och känna att världen är på min sida.
Men ja, istället vaknar jag av klockan som jag tycker blir mer och mer irriterande för varje gång och hasar mig upp en kvart senare och möter ett monster i spegeln.
Det är så sanningen ser ut! Jag är inte sockersöt som nyvakna tjejer på tv. Jag ligger inte i fosterställning med handen fint under kinden och sover.
Jag har ben och armar överallt under natten och har utstående ögon och världens rufs när jag vaknar.
Sorry, fortsätt kolla på film om ni söker något annat.

Idag blir det jeansjakt med Matilda! Riktigt skönt att ha henne hemma ett tag.

Kommentarer
Postat av: Jerk

Näe..det tror jag inte på..du är nog sockersöt hela tiden :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback