London baby

my ipod

Möttes igår morse av pengar och ett brev på toalettstolen från mamma och pappa. Jag har tidigare nämnt att jag har de bästa föräldrarna och mitt leende var inte litet när jag klev ut från OnOff med min balla iPod i handen.
Att det skulle bli såna problem att föra över låtar kunde varken jag eller Matilda ana och efter garv, svett, tårar, deppigt gitarrspelande och desperata samtal räddade Tobbe Z oss. Att det ska krävas ett datasnille för en grej som man tycker ska vara enkel. Tusen tusen tack!
Nu är det i alla fall inga problem och jag tar tillbaka "vilken skitmaskin" och "iPod är inget att ha".
Vilken grej!!
Jag har ansträngt mig hela dagen för att föra in så många låtar som möjligt och efter 300 gav jag upp. De andra 700 får komma med tiden.

Ikväll åker jag och Matilda till London för att besöka Josse, shoppa, festa och utforska staden jag alltid velat besöka i landet jag alltid velat se och det är först nu som jag inser att vi faktiskt är på väg. Att jag faktiskt ska flyga längre än jag någonsin flugit. Jo, så är det.

London baby!



Kommentarer
Postat av: Din resepartner

Here we go!
ooooapapapadapadooaaa!

Postat av: Emmo

Du kunde väl varjefall skriva att d e sagt att jag ej ska med varjefall:P Åhhhhhhh!
hoppas ni har d fett najs varjefall.

2006-11-23 @ 16:36:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback