I dare you

mist1

Det händer mycket i mitt liv för tillfället och folk vet bara hälften. Känns surt att svara "Ingenting speciellt" när folk frågar "Va gör du om dagarna egentligen?" när faktum är att jag har fullt upp.
Det hade varit skönt att spela med öppna kort men det blir bäst såhär.
Aldrig har man så mycket att göra och så lite tid över som när man är arbetslös.

Jag var hos Inga-Lisa idag. Fick uppgiften att gå ut med Frans men han vägrade. Han stod säkert på sina fyra gamla ben på entrétrappan och alla mina försök att få honom att gå med mig till affären avslutades med att han morrade på mig.
Jag gillar hunden men han verkar inte va lika förtjust i mig.

Jag lämnar resten osagt ännu en gång.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback