I AM the sterd one..

allstar

Drömmar har jag aldrig förstått mig på. Vissa tror att drömmar betyder någonting, att någonting i ens undermedvetna kommer fram i sömnen men jag går inte på det där. I så fall är mitt undermedvetna sjukt stört.

Inatt drömde jag att jag hånglade med Johan från Idol (vi snackar snubben med näsring) huuur länge som helst och jag kunde nästan känna hans doft och smaka hans tunga när jag vaknade. Jag menar, jag är inte ens hans största fan.. Det värsta är väl att det inte var första gången jag drömde om honom.. uj uj uj.
Efter hånglandet gick jag och åt på skolan där jag gick i högstadiet och en man bad mig att vakta hans solglasögon. Sen promenerade jag vidare till mitt städjobb som var i en lokal jag aldrig någonsin sett i verkligheten.
Jag vaknar alldeles kallsvettig för att jag glömde vakta solglasögonen! Dem låg ju kvar på matsalsbordet där jag suttit och ätit.

Tolka det om ni kan! För jag har försökt men får verkligen inte ihop något vettigt.


Kommentarer
Postat av: Jessie

Nasty ;) hehe

2006-11-13 @ 19:25:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback