How do you do?

i love irony

Jag gav utgång i Landskrona en chans med humöret på topp igår. Man får ju ställa upp för laget! Som jag egentligen redan visste är pubar ingenting för mig. Typ sitta och småsnacka och smutta på en öl. Som Emma sa "Vill jag va social och sitta och snacka och sånt så har jag msn". Socialt Emma!
När klockan tickar på letar jag efter dansgolvet och enda alternativet på en pub är typ bardisken och där vill jag helst inte hamna.
Kul att träffa lite folk som man känner men efter "Hallå, läget? Jo här är det också fint" känner jag mig liksom klar.

Sen kan jag inte förstå hur man är sugen på att dra hem och lägga sig när denna stan släcks klockan 01.
Tacka vet jag Matilda som har samma inställning och därför hamnade man ännu en gång i Helsingborg. Efter timmar av dans och en efterfest som jag inte ska nämna mycket om var det skönt att slänga sig i sängen alltså.

Tjejgänget hos Carro på en riktigt lyckad förfest med god mat!!! Trots allt..
Det slår sällan fel!

Nu överlever man ännu en vecka!





Kommentarer
Postat av: Matilda

Japp, det var en kväll som vi kan leva på ett liiitet tag iaf ;)
jag är skitnöjd, godnatt!

2006-11-19 @ 23:21:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback