Dirty little secret

the truth

Bästa bilden idag! Det är jag, det är sååå jag på den där bilden. Stackars kille..




Ringde på ett jobb idag men efter att jag sagt att jag inte har kassaerfarenhet märkte jag att hon slutade lyssna. För varje sånt samtal jag gör och för varje nej jag får då jag inte har erfarenhet tappar jag stinget mer och mer.
Blir dessutom mer och mer irriterad över att det är så viktigt med kassaerfarenhet. Är det verkligen sååå jobbigt att lära ut det? Är det verkligen sååå svårt att lära sig?
Jag tror inte det! Jag tror bara att dem gör det så enkelt som möjligt för sig.. och ja, jag hade kanske gjort samma sak om jag var chef.
Låt mig minnas hur det var att vara helt ny på marknaden  och om jag någon gång skulle bli chef någonstans så är det just sådana jag kommer anställa.

Det gäller i alla fall att inte tappa stinget helt och så lågt sjunker jag inte. Jag hänger kvar ett tag till..

Helgen ser ut till att bli helt lugn och vet ni vad? Det gör inte så mycket. Det gör nästan ingenting alls.
Jag har grejer att se fram emot och då ser det inte helt mörkt ut. Som Londonresan den 21 november. Woohoo! Mer info om det följer ;)



Kommentarer
Postat av: Jessie

Vilken superskön stil.. härligt.
Solsken och glada hälsningar :)
Log när jag läste din blogg!

Mvh Jessie

Postat av: Sexy badass Ike!

Ojojoj, baby! hur tänker du?
Säg att du HAR erfarenhet istället!!!
När du kommer dit och inte kan nåt så
drar du "linen"
"who who who, här snackar vi gammla apparater ni kör med, behöver nog en uppfriskning på minnet med en sån om här ska bli några balla pjux sålda tanten!"
Tur att du känner mig!

2006-11-13 @ 15:28:38
URL: http://mynerdworld.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback