Smärta, på riktigt!

crying child

Idag har jag ont. Riktigt ont!
Varje månad drabbas jag av smärtan i ungefär två till tre dagar och det lamslår mig totalt. Kan inte sitta, ligga, stå eller någonting utan att känna smärtan som känns som att någon sitter inne i mig och sliter och drar för att jävlas med mig. Förstår inte hur det kan göra så ont..
Igår var det fruktansvärt och idag är det inte mycket bättre. Trots detta måste jag jobba idag och just nu förstår jag inte hur det ska gå till. Vill inte att någon ska ana att jag har ont ens men det är oerhört svårt att dölja då jag känner att tårarna är på väg nästan hela tiden.
Är sjukt irriterad också! Varför ska det komma just på helgerna? Och just de helgerna då jag ska jobba. DET kallas min otur!

Jag gör mitt bästa, jag kan inte göra så mycket mer än så.. men vafan har man gjort för att förtjäna detta?


Kommentarer
Postat av: Empe

Tor itne att du gjort nåt för att förtjäna det. Tyvärr är de nog bara så..! Men i know the feeling å känner med dig! Ta hand om dig!

Postat av: matilda

Du e duktig som står ut (du har inte många val jag vet ;) men iaf!)
Hur som helst ska du nog glömma allt detta ikväll!
Ses då!

2006-05-13 @ 15:01:57
URL: http://tildan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback