Not fun at all

tunga

Jag kan inte begära att alla helger ska vara lika lyckade så igår fick jag en misslyckad sådan. Vet egentligen inte vart det gick snett men det kändes totalt onödigt och inget skoj alls att dra ut efter lyckad förfest hos Matilda. Jag hamnade i alla fall på det där utestället fastän jag egentligen kunde ha låtit bli och på ännu sämre humör blev jag då vakten sa att jag inte skulle komma in med tanke på min ålder. Jag är ju trots allt 5 månader för ung för att komma in på 20års gränsen.
Efter att ha övertalat honom om att jag besöker stället så gott som varje helg och att alla mina vänner är tjugo släppte han in mig, men det hade egentligen inte spelat någon roll med tanke på hur allting var därinne.

Vilket deprimerande inlägg detta börjar likna. Därför glöms den utgången bort här och nu och vi inriktar oss på att nästa blir lika lyckad som det alltid blir.
Jag har trots det haft en underbar helg med tanke på att det gick riktigt bra på jobbet, enligt mig i alla fall. Det sköna idag var att det kom en ny genomtrevlig tjej som är helt ny på det och då fick jag chansen att se hur mycket jag lärt mig på mina relativt få gånger på caféet. Det är ändå en del och det kändes skoj att hjälpa någon annan i stället för att behöva hjälp själv hela tiden. Dock var jag så himla mycket sämre på min första dag, men det är ju mig vi snackar om.

Ännu en ny vecka framför oss.. den ska gå ut på att bli av med halsont och kurera ordentligt innan det är dags för ännu en toppenhelg.

Tack för god mat och fest hos Matilda igår. Synd inte PartyChulls var på plats.

Helgens klockrena: Matilda ringer från sin egen mobil för att fråga om jag har hennes mobil.

Vi tackar Emms som alltid har kamera med sig och förevigar de mest klockrena händelser.



Kommentarer
Postat av: Siv Pettersson

Trist helg?
Jag är 48. Får aldrig träffa mina barn. Mitt X gör allt för att hindra mig trots att han vet att jag snart kommer att dö. Jag har mellan en och två månader kvar säger läkarna. Jag MÅSTE få se mina barn innan jag dör!
Den här helgen har jag ringt och ringt mitt X och tiggt om att få träffa dem. Han slänger på luren trots att han vet att jag är döende.
Trist helg?
Jo, du. Du har inte fyllt 20 ännu.
Jag hoppas du inte får lika trista helger som mig om 28 år.
Att en dörrvakt si och så. Vad skulle jag inte betala för att få bli ung och söt igen? Jag skulle betala allt jag äger och har för att få uppleva den sommar du har framför dig!
När den här sommaren är slut är jag död. Jag vet redan var min aska kommer att ligga. Urnlund U1. Du kan väl hälsa på någon gång?
Trist helg?
Humm...

2006-05-14 @ 20:20:36
Postat av: Empe

Jag tyckte att chulls va kul igår! Så om du brukar va roligare än igår, så bangar inte jag för en fest till! ;) E siv Pettersson for real?? Eller nån som drippsar?? Galet annars...kan jag tycka iaf!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback