Never stop

kiss2

Jag och Emms började bli oroliga för att våra utekvällar skulle ligga bakom oss med tanke på att de senaste blivit lite halvt misslyckade. Därför var det inte två partyladdade tjejer som mötte lördagskvällen men efter några timmars förfest var vi lika på G som vanligt trots att vi då inte hade en aning om att det skulle bli den bästa utgången någonsin.
Tro aldrig att det inte kan bli bättre!

Det bar av till utestället och Emms hinner inte ens ta upp kameran förrän man har en på kroken (som hon säger på en av filmerna som spelats in). Där hade man i alla fall jackan betald!
Stört roliga människor på ställe nr 2 som gav oss foton att minnas. Tillbaka till ställe nr 1 där vi spenderade hela natten lång på dansgolvet och på lite andra ställen på egen hand.. muahaha! Eller ja, inte på egen hand men i alla fall utan varandra.

Sen gav vi oss ut på rejäla äventyr men allt det smaskiga har jag som vanligt valt att hemligstämpla. Tycker ändå att jag gav er mer detaljer än jag brukar denna gång.

Spela inte svår när du é lätt!
Det handlar inte om att vara tillräckligt ful, det handlar om att vara tillräckligt desperat!

- Det är bara några av klokheterna som sades denna otroliga natt.

Efter en slitsam dag på jobbet är det idag dags för ännu en arbetsdag så nu går jag in på min sjunde dag non stop utan lite ledigt. Livet är underbart!

"X é singel, jag é singel, X vill ha mig, men han luktade vitlök"

Tackar Emms, vi fick en kväll vi sent glömmer!

Dagens tips : Ut och festa och träffa människor! Det ger dig gott om livserfarenhet som du lär behöva hela livet ut!




Kommentarer
Postat av: Empe

Låter som att nifick kvällen ni längtat efter! :) själv hade jag ytterligare en kanon helg med klackarna i taket! :-)

Postat av: Emms

Hahahaa! Aldrig haft så kul i hela mitt liv. Ojojoj va bra vi e partybabe :D.

2006-05-29 @ 12:31:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback