My tears

Little angel

Om man inte har någonting att gråta för och ändå känner att tårarna lagrats ett bra tag är det perfekt att titta på någon sorglig film eller liknande. Igår slog jag på stort och började med ett grymt sorgligt avsnitt av Grey's Anatomy. Att man kan leva sig in i en serie så alltså! Jag satt och var förbannad över att han inte valde henne trots att man kanske kan lista ut att det inte är över mellan dem än.. eller är det det? Neeej?!!
Och för dem som hade en pelare rakt igenom sig. Den man flyttade på skulle inte överleva.. Hur gör man valet om vem som ska få leva vidare? Usch!!

Sen "Skicka vidare" som den heter så fint på svenska på tv3. Om en liten pojke som kommer på den briljanta idén att hjälpa 3 personer med något viktigt som i sin tur hjälper 3 personer som i sin tur hjälper 3 personer och så vidare i hopp om att göra världen till en bättre plats. I verkligheten hade det väl inte fungerat men i den filmen lyckas han och det knäcker en totalt då han blir knivhuggen och dör i slutet. Damn, what a movie!

Så ja, nu behöver jag inte gråta på några år igen. Perfekt!

Idag vaknar man till ännu en sommardag och vad passar då bättre än en runda på stan med lunch, skitsnack och möjligtvis lite shopping?!! Wonderful.


Kommentarer
Postat av: Jerk

såg på Grey's anatomy jag också..och blev gråtfärdig..va för sorgligt det avsnittet..

Postat av: Empe

Skönt att gråta av sig ibland antar jag? Laddad till lördag? ;)

2006-05-10 @ 17:23:30
URL: http://empes.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback