Matilda

malotte4

För tjugo år sedan denna dag föddes en stjärna. Ingen kunde väl ana att hon skulle bli den hon är. Hon blev min bästa vän för ungefär 5 år sedan och sedan dess har hon stått vid min sida i vått och torrt. Utan henne hade jag inte varit i närheten av den jag är idag och det är jag henne evigt tacksam för. Trots att hon lämnar Sverige då och då är hon alltid den som står mig närmast och så kommer det att förbli länge till.
Idag är det hennes dag och ingen annans. 20 år Matilda! Systembolaget nästa?!

Vad är det för en dag?
Är det en vanlig dag?
Nej, det är ingen vanlig dag
För det är Matildas 20års dag
Hurra Hurra Hurra






Kommentarer
Postat av: födelsedagsbarnet!

I LOVE U! du är bäst


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback