Let the picture speak

Girl with broken heart

Idag har jag haft en riktig musikdag för mig själv. Började med att jag satte igång duschradion då jag städade badrummen, vilket ljud där är i den lilla apparaten alltså. Sedan dess har musik hörts i hela huset (antagligen inne hos grannen med) och det är inte fel.

De mest spelade låtarna idag är:

Cascada - Everytime we touch (candlelight remix samt radio version)
Howie Day - Collide
Gnarls Barkley - Crazy (håller i sig ett tag till)

Totalt såld på långa halsband för tillfället i alla storlekar och färger. Är megaglad att jag fick på Emilie två riktigt fina sådana till studentdagen. Riktigt balla kläder hittade vi till henne faktiskt så något annat än asball och fin kommer hon inte känna sig.

Tänka sig att det snart är ett helt år sedan det var jag som skrek på trappan "Sjung om studentens lyckliga dar.." lite dåligt att man inte lärde sig hela den låten kanske. Ett helt år har gått oerhört fort och jag som trodde att jag skulle vara mogen nu, oj så fel jag hade. Jag är nästan precis samma person som jag var då och har verkligen inte tagit något steg ut i vuxenlivet.. kanske ett halvt men inte mer.

Jag är glad att det inte är min tur i år, kan tyckas konstigt men jag minns hur jobbiga de sista veckorna i skolan var, man ville bara därifrån.. Jag är fortfarande oerhört skoltrött vilket skrämmer mig lite med tanke på att jag antagligen måste plugga vidare någon gång.
I alla fall gött att min Millie snart får uppleva en av de bästa dagarna i hennes liv och jag är där för att fira henne, såklart.

Jag gillar bilden jag har idag starkt!




Kommentarer
Postat av: Empe

Klockren bild!Ännu mer klockrent hade allt varit om man lyckats träffa killen med limtuben! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback