I love mondays

love is everything

Jag är lycklig över att endast ha riktiga i-landsproblem. Som till exempel vilka skor jag ska bära eller vad jag ska dricka till helgen. Jag uppskattar allt det lilla och jag vet hur bra jag har det. Läser man min blogg så gott som dagligen så vet man detta och skulle inte ifrågasätta. Det finns många bortskämda människor, jag är en av dem men förstår detta och har alltså inte fel attityd.

När vi har det på det klara fortsätter jag med att berätta om min besatthet av skor. Det har gått så långt att jag inte kan tänka på något annat än när nästa par ska köpas. Jag kan tillbringa timmar åt att fixa och dona i min "skogarderob" (japps, jag har en sådan också) och jag får aldrig nog av att trippa runt i skobutiker och spana. Hade jag fått spendera dagarna i ända i någon skobutik hade jag blivit världens lyckligaste tjej så ni kan väl förstå att det är mitt drömyrke?
Sen att man inte tjänar 50 000 i månaden eller kan kalla det värsta karriären kunde jag inte bry mig mindre om. Jag brinner för det och dessutom kan man alltid jobba sig uppåt i skobranschen och kanske resa runt i hela världen och spana in senaste trenderna. Vilket drömliv...

Idag har jag i alla fall fikat med mamms och ätit megagod kladdkaka. Inte helt fel en måndag som denna men vädret kunde ju varit lite roligare (om jag nu får klaga på mitt fruktansvärda liv som jag inte alls uppskattar). Det blev ju höst helt plötsligt?!!

Vårskorna sitter i alla fall där dem ska (på mina fötter såklart) och jag njuuuter av bara den känslan. Spana in www.chulls.blogg.se så får ni se mina senaste inköp också.


Kommentarer
Postat av: Empe

Hyfsat skointresse du har..! Visst de e kul med skor, men jag hittar sällan skor med stort S!! Ser du några som skulle va gjuta till mig så hojta! :)

Postat av: Anonym

Hej Charlotte!

Kan jag vara med på din skoblogg med mina flip flopp skor som jag köpte i Milano med en matchande väska. jag är jätte stolt över dem.
Hälsningar Marie din kusin.

2006-05-15 @ 21:53:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback