Gratulerar

present

Idag fyller mamma år så hon väcktes tidigt med paket och sång. Jag hoppas att hon får en härlig födelsedag och att vädret håller sig såhär fint (trots att jag egentligen föredrar regn när jag ska jobba)

Fick sms från smslandet igår där det stod att jag skulle få bra erbjudanden men att jag kunde avanmäla mig genom att skicka ett mess till ett visst nummer. Jag gjorde det direkt eftersom jag avskyr sådana sms men tro fan att jag blev avanmäld! Snarare vip-medlem med tanke på 5-6 mess därifrån natten igenom. Suck! Precis som att jag fått virus på mobilen.. går det?!!
Tror att jag fått virus på datorn också eftersom den inte gör annat än fibbar för tillfället och om inte detta vore nog så fungerar inte min lampa härinne så jag sitter i så gott som mörker.

Ska detta bli en sådan dag då allt går mig emot? Det har jag inte krafter till!




Kommentarer
Postat av: Empe

Keep smiling, keep shining!! Det kommer bli en strålande dag! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback