Do not talk !

lips3

Om det fanns ett piller för att få bort nervositet hade jag missbrukat stenhårt. Vaknade varje timme hela natten och gick igenom om och om igen hur man gör cafe latte, cappuccino osv.. Fick panik då jag inte kunde klura ut hur man skummar mjölken tillräckligt till cappuccinon. Har fortfarande panik eftersom jag är alldeles säker på att jag hamnar vid den maskinen idag.
Det är säkerligen endast bra för mig att jag går igenom det här men när man väl befinner sig mitt i situationen är det inte lika kul. Jag vill typ fly, resa iväg endast för att slippa mina skakiga händer då jag häller upp en dryck som jag inte ens vet kommer bli drickbar..

Jag får i alla fall känna att jag lever!

Att man kan oroa sig för en sån sak som egentligen bara är en liten skitsak.. det är helt otroligt och jag avskyr mig själv för det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback