Do I dare?!

lips4

Den person som åker iväg hypernervös på morgonen inför ännu en arbetsdag är inte samma person som åker hem när det närmar sig kväll. Den Charlotte på kvällen förstår inte vad det var som jag oroade mig så himla mycket för. Jag förstår fortfarande inte varför ångesten kommer några timmar innan det är dags men jag vet att det återkommer imorgon och dagen efter det.. Himla jobbigt!
Gick i alla fall toppenbra även idag och jag trivs riktigt bra på det där stället förutom dagens huvud- och ryggvärk. Kvällen kommer därför bestå av massa vilande i soffan med möjligtvis någon bra film och något gott. Låter utmärkt och mer än så begär jag inte.

Sommarens glass kommer för min del att bli den nya Magnum vit, strawberry. Helt otroligt god så den rekommenderar jag starkt!

Nu ser jag fram emot lördag med partyEmms!


Kommentarer
Postat av: Empe

Partydojorna på imorgon? Tivoli kanske? Vem vet,,vi kanske ses i vimlet! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback