You gotta help me out

kissmebaby

måndagen kan jag säga att jag ser fram emot en myshelg.
tisdagen kan jag säga att jag är riktigt sugen på filmhelg.
onsdagen kan jag säga att jag vill ha en softhelg.
torsdagen börjar jag tveka på om jag verkligen vill ta det lugnt eller ej.
fredagen är jag laddad för fest och ingenting annat.

Idag är det fredag och det enda som kan komma i min väg är det här förbaskade vädret.
Vågar man sätta sig i en buss imorgonbitti som man vet inte brukar köra försiktigt i vanliga fall?

Jag är ung, ge mig EN anledning till varför jag skulle stanna hemma ikväll? Det finns ingen, ingen alls. Förstår inte hur man kan vilja bli hemma när det är så himla roligt därute.
Vad sitter ni hemma för? Det kan vi göra sen när vi har 5 ungar och en man som är ute och super med sina polare. Då är det dags för oss att sitta hemma. Inte nu!



Kommentarer
Postat av: Jerk

ständigt laddad för fest på fredagar, men..klart du ska gå ut..roa dig...det finns ingen anledning att stanna hemma över huvudtaget..nehej..kanske ska hem och lägga mig på soffan..jag är ju inte ung längre.. :(

Postat av: Jerk

nja..inte festat nog än, men just nu är mitt liv av en kombination av dåligt med pengar och träna för att komma i form igen...längtar till påsken..då ska jag upp till skogen och vara generalfull..

2006-03-03 @ 23:55:00
URL: http://dalaibk.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback