Thank God it's Friday

when the world is ugly

Trots arbetslösheten går jag runt och längtar till helg. Då är det lättare att få tag i alla och dessutom dags för fest. Jaaaaaa, denna helgen sitter minsann inte Charlotte hemma.
Idag blir det dock lugnt vilket kan behövas inför imorgon. Lite som ska tvättas.. det blir myyys.
Imorgon ja, melodifestivalen är såklart ett absolut måste! Jag håller tummar och hejar för allt jag har på BWO trots att Carola redan bokat hotell i Aten (enligt skvallret)

Internet fungerade inte nyss och jag blev "tosig" som mamma kallar det. Jag kallar väl mer det... fruktansvärt irriterad. Som om inte dagen vore dryg redan. Men hey, det ordnade upp sig ganska snabbt.
Pheeew!

Dessutom är mamma fotograf. Spana in hennes bild på www.landskronadirekt.se
Lide skoj!

Ååååh tack! Finally Friday!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Melodifestivalen kommer jag också bänka mig framför, men jag kommer inte heja på Carola - gillade inte hennes bidrag. Ha en trevlig helg.

Postat av: Jerk

Det är ju en tröst att alla är idioter..jag hade liksom hoppats att hon var ett undantag..nåja..trevlig helg på dig med :)

2006-03-17 @ 23:09:53
URL: http://dalaibk.webblogg.se
Postat av: Jerk

döh..den bilden kände jag bestämt igen..den är fin..

2006-03-18 @ 00:42:24
URL: http://dalaibk.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback