Ogilla söndagar!

I'm bored

Jag känner mig så gott som alltid uttråkad på söndagar. Vet inte vad det är med denna dagen som är så himla illa egentligen eftersom jag inte direkt behöver fasa inför ännu en måndag och såna grejer.
Det händer ingenting.. vare sig man vill det eller ej och det stör mig!

Visst, nu har jag dessutom känt på att ha softhelg och det var ingenting för mig. Jag tyckte inte ens att det var lite skönt att bara vara hemma.. bara kolla på tv.. bara göra ingenting.

Nej, hädanefter får det bli minst en utgång per helg och jag får bannemej hitta något vettigt att göra även på söndagarna för detta håller inte.
Här sitter jag en söndag och verkligen lääängtar tills det blir helg igen, vad ska jag leva på hela veckan egentligen?
Det blir inte softhelg för min del på ett braaa tag framöver.

I veckan har jag en del att fixa.. men denna söndagen verkar aldrig ta slut!



Kommentarer
Postat av: Jerk

grejen med softhelger är att de bara är sköna om man verkligen vill detha en sån..annars är de det värsta som finns..allt roligt som finns därute och själv sitter man i soffan omgiven av chipssmulor..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback