Niiice Charlotte

doubt

Jag har blivit lite bättre på att inte spendera pengar. Jag vill inte kalla det för att spara.. det vore alltför duktigt för att komma från mig.. men okej.. såhär gick det till.
Jag drog in en runda på Lindex idag för att köpa hårfärg (detta håret kräver underhåll kan jag säga).. såklart hittade jag två klockrena tröjor som skrek Charlotte (på Lindex, hur ofta hittar jag grejer där annars?). Jag gick fram.. plockade åt mig båda två i rätt storlek för att sedan ta upp kortet som jag visste inte skulle tömmas totalt av dessa två tröjorna. Efter några sekunder insåg jag hur långt kvar det är till nästa lön och att jag faktiskt inte ens äger 500 spänn. Jag menar.. vi snackar 3-4 festhelger.. skulle jag inte ha råd då klättrar jag på väggarna så jag la tillbaka tröjorna så snyggt jag kunde och gick därifrån med en sketen hårfärg.. suck..
Men jag festar nog hellre i gamla kläder än sitter hemma i soffan i nya och snygga.. det gör jag väl rätt i?!!

Helt inne på svart-vitt-randigt nu.. megasnyggt!! Vill ha, vill ha, vill ha..

Jag är riktigt trött på att vara den som alltid är luspank nu..

I don't need a job.. all I need is money!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback