Myshelg, jippiii ?

too drunk

Smått irriterad över att det inte blir utgång i helgen. Efter att ha varit ute varje helg nu ett bra tag har jag blivit lite smått beroende av det.
Ska jag vara helt ärlig är jag inte smått irriterad. Jag är ganska mycket irriterad alltså och dessutom inte bara lite smått beroende.
Jag har blivit beroende av att ha så sjukt roligt hela natten lång och sedan leva på det hela veckan tills det är dags igen.
Mina vardagar är inte särskilt roliga alltså. Går mestadels ut på att försöka hitta något vettigt jobb... egentligen behöver det inte ens vara vettigt längre. Jobb räcker!

Det lockar inte det minsta att sitta hemma och kolla på film och melodifestival och sånt som egentligen kan vara ganska mysigt. Jag klättrar redan på väggarna och det är bara torsdag.

Jag lever för mina helger och jag bara längtar till sommaren då alla vill ut, varje helg, varje dag, alltid.

Men neeeej, ska vi börja spela bingolotto också eller?



Kommentarer
Postat av: Jerk

för min del är det..innesittarhelg igen..suck..du får helt enkelt göra som de vuxna..sitta i köket och kröka en hel kväll :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback