My dream

cool shoes

Inatt skulle jag på semester med typ varenda människa jag känner.
Där var knappt några platser kvar när jag klev på planet så jag fick sitta i en beige fåtölj utan bälte.
Planet startade och körde genom hela Stockholm.. innan det fick stanna av någon skum anledning.
Jag och ett gäng (som jag känner så himla väl men nämner inga namn här) klev av planet en stund.

 Det regnade och började åska när vi ser att planet börjar köra. Som tur är får det syn på oss så dem stannar ungefär 500 meter framför oss. Åskvädret närmar sig så vi måste skynda på. Från planet kastas en stor badboll som en och en skulle rulla sig fram på så att det skulle gå snabbare men det funkade inte.
Till sist hoppar det ut 10 polismän ur pikébilen som stått framför oss och ber oss kliva in istället. Poliserna lägger sig uppradade med gevär på vars en sida av vägen i fall att fienderna ska komma. Vi åker bil till planet och alla applåderar när vi kliver på.

Säg mig nu att jag inte behöver läggas in (???)

Kommentarer
Postat av: Jerk

skrattar..näe inte alls..du verkar fullt frisk..eller.. :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback