Melle,chippe och lerre

candyy

Eftersom jag valde att inte sura mer över en ofrivillig softhelg så tänkte jag slå på stort med Melodifestival, chips och läsk ikväll med tre av de ballaste tjejerna.
Massa annat också för den delen som morötter och dippa (såklart) och massa godis.
Jag ska dock snart äta både förrätt, varmrätt och efterrätt så vi får väl se hur sugen jag är på allt gott sen ikväll.

"Lev inte för att äta. Ät för att leva!"

Jag lider inte av den här lugna helgen än men jag undrar vad jag ska leva på hela veckan tills det är dags. Men OJ som det är dags på lördag. Gaaah vad jag längtar, redan!
Man bara längtar framåt hela tiden i stället för att njuta av varje dag som kommer. Men det är väl så det är!

Måns vann Let's Dance.. Jag har inte följt det programmet alls men igår satt jag som klistrad och hejade snart mer än någonsin och höll tummarna och grejer. Men visst var han söt och underbar och charmig och het och.. såklart... bra på att dansa också.

Kollar på reprisen av Outsiders nu också. Jag kan inte hjälpa att jag tycker det verkar lite konstigt när en lugn och skön snubbe blir värsta divan när han sminkat sig till Carola. Att han sen har en hemhjälp som går brevid honom alltid och som dessutom behandlas som en slav.. det finner jag ännu konstigare.
Det FINNS konstiga människor! Sen har väl ingen rätten att säga vad som är normalt, men det där kan inte ens vara i närheten av normalt.
Han som lever som Peter Pan tycker jag bara är lite söt. Han har liksom funnit sin grej. Men att man blir en helt annan person när man klär ut sig tror jag inte ett dugg på.

Visst, kläderna jag har på mig förändrar hur jag känner mig, men inte fan blir jag en bitch som inte kan bära mina egna kassar bara för att jag råkade få rött läppstift på mig!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback