Losing control

skogssnigel Jag är en av de människor på jorden som föddes blond. Efter att ha varit blond i 15 år färgade jag håret för första gången. Efter det gick det väl bara utför egentligen. Rosa, pissgult, svart och vitt, you name it.
Just nu påminner jag om en thailändska (enligt en skum man på ICA) och därför måste ju även mina ögonbryn matcha mitt kolsvarta hår. Jag färgar och plockar och grejar ungefär en gång i månaden.

Smärtan då hon plockar får ju mig till tårar varje gång men det är faktiskt nästan värre att gå hem därifrån efteråt. När det är alldeles nyfärgat har lite färg fastnat på huden också och det ser ungefär ut som att jag har två skogssniglar planterade ovanför ögonen. Inte alltför hett och därför kollar jag ner i marken hela vägen hem med musiken så högt i öronen så att jag verkligen inte ska höra om någon skriker efter mig.
Det får bli solbrillor hädanefter alltså för snart går jag rakt in i någon lyktstolpe och då drar jag ännu mer uppmärksamhet till mig.

Får ju passa på att göra lite reklam för min skoblogg också nu när jag ändå är i farten. Den uppdateras dagligen med skor jag skulle vilja ha, skor jag har och skor jag ska ha.
Och massa tips till alla tjejer (så småningom även killar) såklart!

www.chulls.blogg.se







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback