Kvadratdrama?

lovelyshoe Där har ni en riktig vårsko! Den står numera i min garderob och där har den det underbart bra! Jag tror att det var i samma veva som jag sträckte fram kortet för att betala som skiten började falla från skyn, ännu en gång! Där gick jag runt i mina tygskor på köpcentrat med leendet på läpparna tills jag råkade titta ut. Bläää! Fram med vinterstövlarna som jag precis hade hunnit gömma längst in i garderoben där ingen ser. Där dom inte finns..

Bara vitt, vitt, vitt ute nu. Jag kan inte ens uppskatta att det ser fint ut längre. Såhär trött har jag aldrig varit på snön, kylan och ja.. vintern. Vart tar våren vägen? Jag vill ha vår nuuuu!!

hetaste mobilen
Där har ni hetaste mobilen just nu som både jag och Emilie föll hejdlöst för igår. Otroligt snygg, tjejig, charmig och festlig!

Idag vill jag bara bojkotta snön och stanna inne men nej, det går inte!

Simen står därnere och skriker som någon liten unge.. Fattar inte riktigt hur han kunnat få för sig att han är en utekatt men han verkar helt säker på det. Han sprang till dörren idag när jag tog fram kopplet.. säg aldrig att djur är dumma! Dom är smartare än vi tror!

Nu ska jag lyssna på lite smörig kärleksgojja.. Varför inte en dag som denna?
Tror dessutom att jag är sugen på en mysig helg denna veckan.. fast så brukar det inte kännas på fredagkväll. Vi får se vad plånboken säger!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Har enbart sett mobilen i ett magazine, men har varit riktigt nyfiken på den. Kanske borde ta och spana in den i verkligheten i dag :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback