Jag VILL inte mer!

I'm bored

"Våren är här"
står det stort på Aftonbladet men om jag tittar ut är det rena rama julafton, som Matilda kallade det.
Ännu en gång lyckades jag trots många svek få upp hoppet om att våren faktiskt var kommen men icke.

Igår trotsade jag den bitande kylan med väst och kjol (med strumpbyxor i och för sig) så att en kille till och med frågade på stan (lite weird men okej) om jag frös.

Idag KAN man inte trotsa kylan! Idag MÅSTE man leta upp sina hatade vinterstövlar och sin tunga vinterjacka.. om man inte går i ide... Jag funderar helt seriöst på att gå i ide så om jag inte svarar när ni skriver eller ringer så ligger jag i någon dvala i några veckor tills våren är här, för jag orkar inte och jag vill inte mer nu.

Det räcker!!!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback