Hemligstämplat

beautiful

Det är mycket som händer i mitt liv just nu. Det har verkligen gått från total öken till något jag aldrig varit med om förut. Både på gott och ont.
Det var inte så kul det här heller trots att jag kanske längtat efter lite action ett bra tag nu.
Men kan det aldrig bara vara lätt i stället? Eller blir man lyckligare om man får kämpa sig till precis allting?

I morse när jag vaknade var min första tanke (efter "shit, vad är det för dag? vad är klockan? vem är jag?") att jag faktiskt just nu är lyckligare än någonsin förut. Sekunden efter vetefan om jag kände på samma sätt men jag minns i alla fall tanken och det är inte helt fel alltså!

Sitter och väntar på Oscarsgalan nu. Vet fortfarande inte om jag orkar vara vaken till 01.00 men jag ska göra mitt bästa. Det kan vara värt det!

Trots min fasa inför en dööölång söndag i förmiddags ordnade det upp sig till en riktigt vettig dag med god mat och trevligt skitsnack (at Millies') och massa annat härligt snack med.. hrm hrm, lite andra vettiga människor.

Det där som blir för mycket för mig är totalt hemligstämplat. Mest för att jag inte vet varken fram eller bak själv. Jag antar att jag kanske avslöjar mer den dagen det finns mer att avslöja. Om den dagen kommer för en sån som Charlotte Andersson. Det ser inte ljust ut!


 




Kommentarer
Postat av: Jerk

så kan du ju inte skriva..då blir man bara ännu mer intresserad..och går in på din blogg flera ggr per dag för att se om du avslöjat något..hmm..skitsmart drag..får försöka hitta på en cliffhanger jag också.. ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback