For you I will

cutiepie Under kvällen undrade jag ett antal gånger om jag egentligen hade skoj eller ej men efter att ha vaknat idag med ett leende på läpparna så insåg jag att jag är meganöjd med ännu en utgång, trots att inte allt var klockrent.
Vad var inte klockrent egentligen? Mestadels folket och musiken antar jag... som vanligt... Men jag och Emms är ändå grymma på att göra det bästa av grejen.. och en hel del trevligt folk träffade vi ändå.

Hmm.. jag har för rå humor... jag måste bättra mig med det... dessutom måste jag lära mig att titta folk i ögonen när dem pratar med mig.. det är jag sämst på.. Jag ser tydligen ointresserad ut.. men faktum är att jag lyssnar bättre så. Skulle jag i stället titta på personen tar det upp för mycket av min koncentration och jag hör inte ett ord av vad personen säger. Men shit, jag måste bättra mig!

Vaknade utvilad och danssugen imorse.. Men ikväll är det jobb som gäller!

Tack allihop för igår! Min väntan på nästa helg tar sin början här och nu!

Kommentarer
Postat av: Jerk

För rå humor..går det?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback