Chulls slår rekord

sick

Jag måste slagit rekord i antalet spyor idag! Ett antal gånger har magsäcken varit totalt in- och utvänd och alla inälvor på väg upp. Så känns det i alla fall!
Jag beundrar dom som säger "äsch, låg sjuk i vinterkräksjukan förra veckan!" för jag kommer nog mer säga "Jadu, höll på att dö i vinterkräksjukan förra veckan" (om jag överlever vill säga)
Kan faktiskt inte minnas någon gång jag mått såhär dåligt om jag nu får beklaga mig ordentligt.

Sängliggande hela dagen, såklart.. och mellan varven krupit in på toaletten.. detaljer behöver jag ju inte nämna..
Avslagen Coca Cola måste jag rekommendera! Det är den som gör att jag kan sitta här nu ett tag innan det är dags igen.

Men hey, det är bara måndag.. med andra ord.. jag hinner bli frisk till helgen!

Grattis Emms, detta är din dag och ingen annans.. Jo kräksjukans dag, men ändå.. 20 bast!!! Woohooo.


Kommentarer
Postat av: Jerk

due grym ju..krya på dig..du får väl låtsas att du håller på och dör rock'n'roll-döden..det kanske piggar upp :)

Postat av: Imse vimse spindel

Know the feeling...
Låg första fem timmarna och skrek att jag inte ville dö, och resterande tiden bönade jag och bad att nån skulle hämta en hagelbössa och skjuta mig för jag orkade inte kräkas längre.
Krya på dig, och tack för länken :)

2006-03-07 @ 13:05:58
URL: http://imse-vimse-spindel.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback