Bra början

wonderful

Vykortsliknande bild helt klart men sådär blå var faktiskt himlen idag när jag och mamma tog en promenad nere vid vattnet. Vad är en vinterpromenad utan varm choklad på en bänk i solen?
Hela själen blir alldeles lugn av sådana promenader och det kan behövas då och då. Dagens tips måste alltså bli att ta på sig gott om kläder och gå en promenad..  gärna någonstans långt från trafik och andra stadsljud. Underbart!

Insåg igår kväll att även jag kan ha sådana där roliga ringsignaler som till exempel "Hallå, det ringer... svaaara då!!" så jag tog hem några stycken.. eller ja, ganska många.. Kostade det något tro?

Visst skriver man så himla mycket bättre och djupare när man mår lite kasst men jag mår alldeles perfekt så ni får kanske räkna med en tråkig blogg framöver.. too bad!

En liten rolig grej idag är att Sofi tipsar om de hetaste vårskorna på Aftonbladet. Och vem har nummer ett på listan om inte Charlotte?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback