All night long

hångel

Förstår fortfarande inte hur det kan bli så himla lyckat varenda gång man rullat upp håret och tagit på sig kortkort och går in med bästa festinställningen. Ännu en underbart lyckad utgång med Emms igår.
Tänker inte nämna några detaljer alls, vissa väljer att blotta sig totalt i sina bloggar men jag kan bara inte göra det. Sorry!
Men jag kan ju bara nämna att ni skulle varit där!

Har ingenting att klaga på. Musiken kan väl alltid bli bättre men hittar man någon som klarar movesen så funkar det med! Dom kan vara svåra att finna på RnBgolvet men där finns några guldklimpar som faktiskt dansar med en UTAN att tafsa! Tro det eller ej..

Nu är jag megasugen på en dusch och ikväll blir det lite kalas hos mitt gudbarn Celia.

Dagen efter undrar jag alltid varför inte fler hängde med ut.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback