Aj aj aj, vad gör man?

Min Simen

Har jag världens underbaraste katt eller?!!

Det vore inte rättvist av mig att säga att festen var misslyckad igår. Jag är övertygad om att många hade hur roligt som helst men det blev inte lyckat för min del. Jag passade inte in! (och jag var inte intresserad av att göra det)... Kändes som att jag befann mig på ett stort schlagerdansgolv hela kvällen och det är det enda dansgolvet jag brukar undvika.
Jag klagar inte, det var bara ingenting för mig.. sorry!

Sen fattar jag inte hur man kan låta sin polare gå ensam hem. Istället fick jag och Rebecca följa en främmande tjej hem i natt. Inga problem eftersom jag inte hade kunnat leva vidare om det stått "flicka våldtagen på väg hem från fest!" i tidningen imorgon. Sånt händer och just därför går man aldrig ensam hem sådär.. och man låter aldrig sina vänner göra det!!

Eeehm, utan att lämna ut mig för mycket i bloggen kan jag ju skriva att det hände saker som jag helst sett inte hade hänt alls.. men sån makt har jag inte.

Dock alltid skoj att träffa såna man inte träffat på aslänge..

Tack för igår! Det hade sina ljuspunkter och jag är glad att jag var där.

Helsingborg, här kommer jag!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback