Vi ses på dansgolvet

kiss5

För bara några veckor sedan såg jag inte slutet på min arbetslöshet. Nu ser jag inte slutet på mitt arbetande och det känns såklart riktigt bra. Däremot skulle jag kanske behöva en ledig söndag. Denna helgen får jag inte en sådan men det hindrar inte mig från att beträda dansgolvet inatt. Jag och Emms gör det igen!

Igår spelades det bowling och gissa vem som var sämst om inte Charlotte. Jag var inte ens i närheten av de andras poäng men det bjuder jag på. Jag hade himla skoj ändå och pajen som Matilda och MP mixat ihop blev utmärkt tröstpris. Sådana kvällar är sjukt underskattade!

Nu ska i alla fall uniformen på och så tackar jag och bugar om denna dagen vill gå jättefort så att jag snart sitter hemma hos Emms partyladdad och redo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback