Sommar, sommar, sommar

kiss4

Jag ligger ute och svettas i solen. Vad gör man inte för lite bränna?!! Idag är luften ovanligt full av småflugor och om man sätter handen för solen och tittar kan man se att de flesta flyger två och två, fast med snabba byten. Måste vara parningssäsong eftersom dem då och då landar på mig.. mitt under akten..
Rena köttmarknaden däruppe, som en vanlig lördag på utestället med Emms, fast med flugor..
Vi är kanske inte så olika djuren som vi vill tro...

Mygg är här också och jag har blod som myggen älskar, precis som pappa. Har hört att det inte ska klia om man låter dem suga färdigt... skitsnack!!

Myror bits, hårt!! Det svider och kliar på samma gång.. Tacka vet jag myggbett..

Jag önskade låt på radion också.. i ett sms..
"En underbar dag som denna kan bara bli bättre om ni spelar någonting av Blink 182 till alla sommarglada därute. Hälsningar från Charlotte i Landskrona"
Ingen nappade på det.. istället spelades samma gamla vanliga låtar som alltid.. samma uttjatade låtar..
Det var önskelunchen det..

Kommentarer
Postat av: Emms

Hahahhaaa! Dom e värre än oss flujevlarna, vi är ju oskyldiga... eller? Hummm?

2006-06-02 @ 14:38:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback