Hultan, här kommer vi!

hultan1

Vi ska på Hultsfredsfestivalen
Jag ska skrika mig hes och vara full och galen
Älska i leran och på bajjamajjan
Ska jag skita ut alla mina bekymmer

Jag och min partybabe Emms tänker slå på stort och inleda sommaren med Hultsfredsfestivalen.
Det är lätt att rynka på näsan och fråga sig vad man ska göra där bland all lera, fylla, stank och annan misär men bortser man då från det och inriktar sig på solsken, musik, fest och festivalstämning låter det ganska nära paradiset.
Mamma förstår sig inte på mig, andra tycker bara det är äckligt, men jag och Emma är laddade till tusen och skulle detta vara ett misstag så är det ett misstag vi måste få göra.

Nu sitter jag här och kollar listorna över alla artister som kommer och herrejisses vad många det är!! Kass som jag är vet jag nog inte ens vilka hälften är! Men jag vet definitivt tillräckligt för att klara mig i djungeln av musik och jag längtar.

Gummistövlar är väl det man får leva i, regnar det inte så är det antagligen annan dynga att trippa runt i. Dem är inte ännu införskaffade eftersom ni vet hur det är med mitt skodille! Dem måste vara klockrena och berätta en hel story om vem jag är.. de jag har på bilden här idag är jag lite sugen på så jag får väl dra mig till DinSko och spana in dem lite närmre.
Allra helst skulle jag vilja ha ett par helt i guld men det finns ingenstans! Hmm.. undrar verkligen om det finns spray som håller? Ballt..

Tankarna kretsar mest runt det just nu så att jag ska jobba torsdag, fredag, lördag, söndag, måndag.. studenten på fredag och sen begravning nästa vecka innan jag åker, allt det lägger jag just nu åt sidan och fokuserar på hur jag ska kunna hålla reda på mitt hår under fem dagar utan dusch.. och massa annat sånt där festivaltänk !

Tror ni inte att jag har en liten rockbrud inom mig som egentligen inte lyssnar på radio utan bara på sån annan cool musik.... jag har inte riktigt hittat mig själv än, det kanske jag gör på festivalen?! (Skämt åsido..)



Kommentarer
Postat av: Empe

Jag tror festivalen kommer bli helt galen! De gör ni rätt i! Själv skulle jag nog inte ens tännka tanken! Inte min grej lixom! Ha de riktigt bra!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback