Give me some money

dance2

Jag har blivit pengagalen! Inte sådär så att det svartnar för ögonen och att jag gör vad som helst, utnyttjar vem som helst för att få dem. Men jag gör vad som helst för att få jobben där jag tjänar ihop dem själv. Det är nog den härligaste sorten, att spendera pengar man tjänat ihop själv, som man slitit för.
Har funderat en del på det där med att gifta sig för pengarnas skull. Jag dissar inte idén helt om jag ändå inte hittar något annat att gifta mig för men jag går väl inte direkt in för det. När man väl har pengarna är man nog inte så lycklig som man trodde att man skulle vara så det är nog bättre att drömma sig till den världen och fortsätta leva i verkligheten.

"Hela livet jagar vi de där pengarna som vi ändå aldrig får nog av!"

Dirty Dancing är en av de filmer som är lika bra varje gång. Finns det något mer attraktivt än en man med sån rytm, såna danssteg?! En sån finner man ju knappast på utestället en vanlig lördagskväll. Där är det mest "hoppa-upp-och-ner-med-ena-armen-i-luften-och-skrik-så-högt-du-kan" som gäller.

Idag blir det i alla fall fika med världens bästa Matilda!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback