Friendship?

lovers8

När jag var liten hade jag bestämt med en kompis att vi skulle hyra film. När jag ringde för att höra vilken tid sa kompisen att hon inte orkade och skulle umgås lite med sin mamma i stället.
Snäll som min mamma är åkte vi två ner i stan för att hyra film så att min kväll inte skulle vara helt förstörd. Vem går där om inte kompisen med en annan vän..
Orkade inte alltså? Yeah right..
I samma veva slutade jag lita på människor och det märker jag av än idag. Därför blir jag oerhört besviken när människor jag litar på gör såna tabbar som bevisar för mig att vänskapen jag trodde fanns där inte existerar.

Har känt mig helt off de senaste dagarna. Kan inte riktigt sätta fingret på vad det är som får mig att känna så men jag antar att det är lite av allt som helt plötsligt blivit mycket.
Jag tror att jag behöver komma ifrån allting några dagar och det gör jag på onsdag då jag och Emma drar iväg på roadtrip mot festivalen.



Kommentarer
Postat av: Jerk

Ha så skoj i Hultsfred..medan vi andra får sitta på kontoret och slava.. ;)

Postat av: Empe

Hoppas att festivalen blir galet rolig! Vi ses i vimlet o sommar, de e jag säker på! :)

2006-06-14 @ 21:19:29
URL: http://empes.blogg.se
Postat av: Rebecca

MAn saknar inte kossan förrän båset är tomt. Båset är jväligt tomt. Utan partybrudarna Emms o Chulls skulle Beccs liv vara pisstrist! Tack för att ni finns! KÖSSAR

2006-06-16 @ 18:58:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback