Dags för VM

flagga

Under VM-tider springer alla runt i gult och blått och man behöver inte vara rädd för att bli kallad rasist på gatorna. Zlatan är svensk och allt är frid och fröjd!
Idag njuter jag av att det är dags för Sveriges första match och har lite halvt ångest över att jag missar massa matcher nästa vecka.
Om man bortser från det så sitter jag såklart bänkad om si sådär tio minuter!



Studenten igår då ja, what can I say, det var vettigt eftersom jag insåg lite grejer som jag funderat på länge. Igår fick jag det svart på vitt. Jag bryr mig för mycket om andra människor, jag anstränger mig för mycket för att andra ska må bra. Jag måste bli mer egoistisk, för mitt eget bästa, för ingen skulle göra såna saker för mig som jag gör.. Så är det bara!
Idag säger jag farväl till mitt förflutna och hälsar framtiden välkommen.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback