The Story

beauty8

När jag handlade Coca Cola och cheddarpopcorn inför fotbollen ikväll handlade andra blandvatten och snacks till festen. Då längtade jag mer än någonsin till dansgolvet!
Där lämnar man allt annat utanför portarna och lever för stunden.

Innan sommarens början lovade jag mig själv att göra detta till den bästa sommaren någonsin. Nu sitter jag här och längtar till hösten som jag tänker göra till den bästa någonsin. Sådär skjuter jag fram livet hela tiden och alla småsaker som hör till. "Det där ordnar jag på måndag!", "det där är ingen brådska", "det där fixar jag till hösten". Det där är Charlotte i ett nötskal och jag måste ändra på det.
Men det tar vi på måndag..

Vet inte vad det är men jag smälter då jag ser att han bär på ett par Converse eller andra balla sneakers. Efter titten neråt glider blicken sakta men säkert uppåt OM jag är nöjd med det därnere vill säga. Skorna alltså!
Om jag får vara sådär äckligt ytlig vill jag ha en skateare med coola sneakers som åker skateboard och spelar gitarr på fritiden.
Snälla, roliga, härliga, omtänksamma snubbar kan väl vara okej, men oh la la vad skateare är heta!

Men han finns kanske bara i min hjärna.. den där jag skrattar med och sitter på trottoarkanten och tittar på då han försöker styla på sin bräda. Den där som jag ligger i sängen hos då han plingar på sin gitarr litegrann..
Allt annat verkar tråkigt! Vem behöver långa skogspromenader då man kan sitta vid rampen och njuta av utsikten och vem behöver åka runt i en fin bil då man kan ligga under en filt och lyssna på gitarrspelande.
Det finner jag mest lockande av allt!

Men vem är jag att få min dröm uppfylld?!!

..
spännande fortsättning följer, förhoppningsvis!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback