Oh, dear Lord

beauty9

Idag fick vi Sprite och glass av en hyresgäst för att han uppskattade vårt arbete. Det finns underbara människor kvar! De dagar jag är tveksam måste jag fokusera på de härliga jag träffat, listan blir längre och längre men vissa försvinner under tidens gång.

Jag fick en skiva också idag! Lyssnar igenom låtarna nu, 18 låtar jag aldrig hört förut, 6 band jag inte känner till. Så himla kul att upptäcka ny musik. Det enda jag plågats med i hela mitt liv är typ radiopop som aldrig tilltalat mig så extremt som den musik jag lyssnar på nuförtiden.
Precis som att jag hittat mig själv och inte längre är hjärntvättat av skiten radiokanalerna spelar om och om och om igen tills låtarna är totalt söndertrasade och gör ont i öronen.
Som Sebastian Karlssons- Do what you're told som jag hör minst 5 gånger om dagen eller Lalehs myslåt som gör mig illamående.
Tacka vet jag musik som aldrig spelas på radio!

Jag såg Sommarkrysset, Botten-Anna-snubben fick verkligen en adrenalinkick. Det märktes när han skrek ut över Sthlms pensionärer "I lööööv you". Jag blev lite röd om kinderna och inte berodde det på hans heta Stockholms-stekare-look. Snarare "ååh nej, lugna ner dig, hoppa inte sådär, kom ner på jorden". Men det är kanske inte så lätt, så snabbt som kändisskapet nådde honom. Jag hade säkert också skrikit något pinsamt och fått värsta flippet.. det är ju stort..

Tacka vet jag IdolOla som åker privatflygplan.





Kommentarer
Postat av: Jerk

Vad är det för skiva du fått?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback