Jag är blond egentligen

beauty3

Mitt hår ställer till stora problem. Pinsamt att erkänna men den här hårförlängningen skulle åkt av för längesen. Jag blir bara inte färdig (och jag vågar inte) att gå ner till frisörsalongen och beställa tid och grejer. Dreadlocks kan man väl säga att min hårbotten är full av och det är direkt megapinsamt att gå ner till en salong som ska kolla på det. Är rädd att dem ska kalla det ett hopplöst fall och att jag till sist tvingas raka av skiten.
Känner nästan att jag vill vara blond igen, trots att jag inte trivdes som blondin så ställde det inte till några problem alls och alla andra tyckte att det passade mig bra.

I alla fall, pengasparandet har börjat och det första som ska fixas i höst är eländet på huvudet. Får väl spendera en del pengar för att få det precis som jag vill i någon stad jag aldrig någonsin kommer besöka igen.

Blondin blir jag aldrig, möjligtvis lite ljusare brun..

Men ja, dagens råd kan väl bli att aldrig få för sig att färga sitt hår svart. Jag gjorde den tabben en gång och det kommer kosta mycket tid och pengar för att få någon reda på det igen.

Jag älskar fåfänga!


Kommentarer
Postat av: Jerk

Jag tror du är lika bedårande vilken hårfärg du än har..om inte annat för den snygga tatueringen.. ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback